Thursday, 15 May 2014

Si Gemuk Berjerawat Katanya

Assalamualaikum

Macam-macam kerenah la Si Gemuk ni. Tak tahu nak marah ke, nak gelak ke, nak stress tapi itulah yang iman rasa. Dapat kol time keje, bising suh iman beli pencuci muka. La apa hal Si gemuk ni? Rupa nya muka dia ada jerawat katanya. Bukan jerawat tapi kesan gigitan nyamuk dekat kampung balik hari tu. Lama kena gigit dekat seminggu tapi tak surut-surut. Asalnya jugak main kucing kat kampung dengan BabyNayli time kenduri lepas. SIL iman gtau BabyNayli pun ada bintik-bintik kat badan lepas main. Engkau memang kelakar la Si Gemuk. Jerawat la sangat.. Ko ingat bibik nak layan ke? Kes tuduh bibik mencuri hari tu, bibik simpan lagi tau. Ni ko buat hal pulak dengan jerawat bagai. Kecik-kecik baru umur 4tahun dah berjerawat. Ceh!!! Calit bagi banyak baru tahu.


Ni jerawat bibik bagi

11 comments

15 May 2014 19:21

hehehe pulak dah

15 May 2014 19:24

Hehe..ni betul jaga wajah ni..bagus bagus..

15 May 2014 22:13

Comelnya dia...

15 May 2014 22:53

serious dia sangat comel.
gigit pipi kang...

15 May 2014 23:27

nurul...!! bukan nayli yg ada bintik2.. kak nad yg ada!!! rasanya sbb aritu dukung kucing bawak ke nayli. nayli takde dukung2 takde bintik tu sgt n dah ilang pun.kak nad ni ha, bintik masih ada sampai skrg! cemana bleh kena pun xtau la huhu

16 May 2014 02:18

wawawaw.. kecik2 da ade jerawat ek.. agagagga

16 May 2014 11:29

alahai comel sgttt..

16 May 2014 23:09

he..he cute aje..

17 May 2014 10:49

hahahaha. comel je. hehe

19 May 2014 16:54

hehehe... comel sgt !

20 May 2014 13:31

Anak sedara ke Iman.... mmg chubby pipi dia...Tapi nampak dah besar dah...tak mcm muka 4 tahun

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for ﷲ Budak kampung ﷲ ©